Derde deel van de roadtrip - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Marvin Wolthof - WaarBenJij.nu Derde deel van de roadtrip - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Marvin Wolthof - WaarBenJij.nu

Derde deel van de roadtrip

Door: Marvin Wolthof

Blijf op de hoogte en volg Marvin

30 Maart 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Reisverslag nummer 4, ik ben momenteel op LAX international airport aan het wachten op mijn vlucht naar New York. De afgelopen dagen waren echt een geweldige ervaring en was om nooit te vergeten! De foto's zullen hier ook wel aan bijdragen ;). Ik zal van de afgelopen dagen nog even een samenvatting geven.

Dag 10 (26-3-2014): Gisteravond was er een klein feestje in het appartement van Brandon (de kennis van Ruben en Daley). Het was een bewogen avond en we hebben er volgens mij allemaal van kunnen genieten ;). Dit is de laatste volle dag dat we in het appartement in Sacramento zullen vertoeven. We zijn uit eten geweest en zijn wezen lasertaggen (lasergamen). Na een rondje oefenen met laserguns, was het dan nu tijd voor het 'echte' werk. Een schietbaan! Brandon nam ons mee naar een schietbaan in Sacramento, wij als 4 nuchtere Nederlanders hadden zoiets nog niet eerder meegemaakt. We hebben een paar pistolen afgevuurd en een revolver maar het echte werk was natuurlijk een .50 shotgun. Adrenaline ging door het plafond!! Na dit avontuur hebben we de avond afgesloten met een hapje eten bij een heerlijk sushi-restaurant (de sushi was heerlijk, niet het restaurant :P)

Dag 11: Vanmorgen hebben we afscheid genomen van onze vriend Brandon, en zijn we in de auto gestapt op weg naar de volgende bestemming: San Francisco! Na een redelijk stukje rijden kwamen we aan in Frisco, waar we als eerste een mooi shot konden krijgen van de Golden Gate Bridge. We zijn na een aantal kiekjes door de stad gereden op weg naar het hotel waar we de aankomende 2 nachten door zouden brengen. Het hotel zag er prima uit en na een diner bij de Taco Bell zijn we voldaan naar bed gegaan.

Dag 12: Vandaag staat de stad op de planning, we willen Chinatown bezoeken, de cablecars bekijken en een mooi uitzicht op Alcatraz krijgen. In alle eerlijkheid is San Francisco ons op een aantal punten tegengevallen, de stad is niet heel erg schoon, de toeristische trekpleisters zijn minimaal en het heeft onze verwachtingen niet overtroffen. Desalniettemin was het toch de moeite waard en hebben we een gezellige middag gehad.

Dag 13: We zijn vanmorgen in de auto gestapt op weg naar LA (langs de kust) het was een lange maar mooie route en we zijn redelijk op tijd aangekomen in LA. Deze dag was verder niet heel erg bijzonder. Ruben, Daley en Jasper hebben nog een hotel geboekt voor de aankomende dagen, ik ben op weg gegaan naar het vliegveld waar ik wacht op mijn vlucht.

Over ongeveer anderhalf uur gaat mijn vliegtuig de lucht in, op weg naar New York, zodra de mogelijkheid zich weer voordoet zal ik een nieuw verslag posten.

Groeten aan iedereen en tot over een kleine 4 week ;)

Marvin

• 30 Maart 2014 - 16:13

Maria Van Karsen:

Ha Marvin,

Heb net je verslag gelezen. Wat heb je al veel moois gezien en wat heerlijk dat je dit allemaal mag meemaken! Ik trof gisterenavond in Boei 12 ook al je trotse moeder en Jan aan, zij zaten ook te genieten van de mooie zonsondergang en een lekker hapje eten. Succes verder en blijven genieten!! Groetjes Maria