Aankomst en eerste dagen - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marvin Wolthof - WaarBenJij.nu Aankomst en eerste dagen - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marvin Wolthof - WaarBenJij.nu

Aankomst en eerste dagen

Door: Marvin Wolthof

Blijf op de hoogte en volg Marvin

23 Maart 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Zo, het heeft even op zich laten wachten, maar nu dan reisverslag nummer 1.
Afgelopen maandag (17 maart) ben ik aangekomen op LAX na een prima vlucht. Voorzieningen in het vliegtuig waren boven verwachting! Op LAX werd ik door mijn reisgenoten Ruben en Daley opgehaald en hebben we ook direct de huurauto geregeld voor de roadtrip (LA-Vegas-Grand Canyon - yellowstone - San fransisco). We zijn met deze heerlijke bak (Chevrolet cruze LT) naar het appartement in Reseda LA gereden om dan nog ff een middagje te kunnen bijkomen van de toch wel lange dag ;). Jasper voegt zich in de avond ook nog toe aan de club zodat we compleet zijn voor de roadtrip die donderdag 20 maart van start is gegaan.

Dag 2: Vandaag zijn we met de auto naar Hollywood gereden om daar de boel een beetje te bekijken en verkennen. De walk of fame was zeker de moeite waard (met name de ster van MJ! :P) Ook zijn we nog gereden naar Beverly Hills, alles is hier duur en rijk doen. De auto's zijn belachelijk groot, de winkels die zijn way out of price range, maarja je gaat ook niet naar Beverly Hills om je boodschappen te doen...;).

Dag 3: De laatste dag in het appartementje van Reseda. Vandaag was een relax dag, we hebben boodschappen gedaan, Starbucks geweest en nog wat kleding inslaan bij een goedkoop winkelcentrum. 's Avonds hebben we nog een aantal rondjes pool gespeeld in de garage, waarbij ik weer eens hopeloos heb verloren... we hebben het kampvuur nog ff aangestoken en zijn niet heel lang daarna maar naar bed gegaan om de volgende dag in de auto te springen onderweg naar 'The entertainment capitol of the world' - LAS VEGAS!!!

Dit was voor nu eerst ff het einde van de eerste blog, de volgende zal ik straks ook ff schrijven en ik hoop dat ik een beetje up-to-date kan blijven.

groetjes uit the USA!

• 23 Maart 2014 - 09:56

Geertje Grijpstra:

Supermooi, dat dit zo kan!!! Liefs xxx

• 23 Maart 2014 - 11:16

Janet Wolthof:

Super Marvin. Heel veel plezier nog en houd ons op de hoogte. Xxx

• 23 Maart 2014 - 11:41

Piet Werkman:

Geniet er maar van het is je gegund

• 23 Maart 2014 - 12:08

Wessel Puister:

Keep us posted, have fun.

• 23 Maart 2014 - 15:49

Afina Haan:

Hee jongen super allemaal. Blijf genieten daar. Heel vel plezier verder en tot snel (op skype). xxxxxx

• 23 Maart 2014 - 16:40

Janet:

Hè Marvin,leuk om te lezen hoe jouw dagen verlopen daar aan de andere kant van de wereld. Zo te lezen heb je het goed naar je zin. Heel veel plezier nog en op naar de volgende blog. Groetjes van de strootjes! !

• 23 Maart 2014 - 18:15

Harm En Cobi:

Hoi Marvin,
    Leuk om je belevenissen zo te kunnen volgen.
    Het klinkt allemaal spannend.
    Heel veel plezier!!!
    Groetjes, Harm en Cobi.

• 23 Maart 2014 - 18:30

Peter Meijer:

Hoi Marvin leuk om te lezen!! Heel veel succes, en plezier, geniet er van!!